FAQ

Hier vindt u veelgestelde vragen

Ik krijg de app niet geopend. Hij breekt telkens af bij het openen van de App

Dit kan aan een aantal factoren liggen. Ten eerste is dit afhankelijk van het apparaat dat je gebruikt. Daarnaast is het versie nummer van het apparaat belangrijk. Is het apparaat niet 'up to date' kan het zijn dat het problemen vertoond met het openen van de App. Daarnaast kan het ook een geheugen kwestie zijn. Het is daarom van belang dat er genoeg geheugen beschikbaar is op het apparaat.

Ik kan De Heraut in de APP niet meer lezen

Het kan zijn als je een verouderde versie van de App gebruikt dat de Heraut edities niet meer te lezen zijn. Zorg er dan ook voor dat je de laatste update van de App op je toestel hebt staan. Daarnaast is het van belang dat er tijdens het downloaden een geldige internetverbinding is.

Kan ik De Heraut ook offline lezen?

Reeds gedownloade kranten kunnen offline gelezen worden!!

Wat gebeurd er met de kranten die ik in de app verwijder?

De Herauten die in de App worden verwijderd, worden automatisch ook verwijderd uit het geheugen van het apparaat. Je kunt een Heraut die je al eerder hebt gedownload uiteraard weer opnieuw downloaden.

De App breekt tijdens het lezen

Dit kan altijd gebeuren. Het kan zijn dat het geheugen op het apparaat bijna vol is, dat er voor zorgt dat de App breekt bij een bepaalde editie van De Heraut. Daarnaast kan het aan het apparaat of versie van het apparaat liggen. Vaak is dit heel moeilijk te achterhalen, daarom adviseren wij om eerst deze factoren na te kijken. Blijft dit probleem voorkomen, neem dan contact op met de Heraut. Wij adviseren om een print screen mee te sturen van de instellingen van het apparaat. Dit kan je op een iPad vinden bij instellingen - Algemeen - Info.