RODENBURG ICTSOLUTIONS

 

Allround IT Engineer / Servicedesk medewerker

(32-40 uur p/w)

 

Bij Rodenburg ICT Solutions zij wij op zoek naar een nieuwe collega!

Wij zijn een enthousiast team, we streven naar het ontzorgen van de MKB ondernemer op het gebied van automatisering.

Functieomschrijving

De dagelijkse werkzaamheden zullen aan het begin bestaan uit werkzaamheden behorende bij de Servicedesk en kleine installaties. Je zult veel direct contact hebben met onze klanten. Afhankelijk van de ervaring, kennis en groei zul je doorgroeien naar werkzaamheden voor grotere projecten en zul je je eigen klantenkring opbouwen.

Functie-eisen

• Afgeronde ICT opleiding MBO / HBO

• Minimaal 2 jaar relevante werkervaring

• Affiniteit met Midden en Klein Bedrijf

• Sterke communicatieve vaardigheden

• Zelfstandig, flexibel, stressbestendig, leergierig, oplossingsgericht

• Taal: Nederlands en Engels, zowel schriftelijk als mondeling

• Daarnaast beschik je over kwalificaties m.b.t.

- Microsoft 365 producten

- Microsoft Windows & MacOS

- Microsoft Netwerken / Infrastructuur

- Netwerken (IP)

- Allround IT Kennis

 

Wij bieden:

• Marktconform salaris

• Telefoon en laptop, afhankelijk van het functieprofiel een auto

• Een groeiende onderneming, gevestigd in onze nieuwe locatie aan de Berksel Poort in Berkel en Rodenrijs.

• Een enthousiast, gedreven team, waarin we meedenken met onze klanten. Onze service gaat verder dan enkel het oplossen van een probleem.

• De mogelijkheid om je kennis verder uit te breiden en je verder te specialiseren.

 

Pas jij in ons profiel? heb je zin in een nieuwe uitdaging en word je enthousiast van onze

vacature? mail dan je CV met motivatie naar pz@rodenburgict.nl.

 

Berkelse Poort 281-283 | 2651 JX Berkel en Rodenrijs